Bevállalós bejegyzés és díj


M@rti
felhívására reagálva most megmutatom. Én nagyjából mindent megmutatok a blogon, amit készítek, mert ez egyfajta napló is, amit vissza tudok nézni, hogy lássam a fejlődést.

Én a blogírásom kezdetétől csak két tortámat nem mutattam be, az egyiket nem is tudom, mert kép sem készült róla. A másik egy Focus. Kb. 2 hónap tortázás után próbáltam ki, olyan fondant került rá, ami épp akadt itthon. Soha nem akartam, hogy napvilágot lássanak ezek a fotók, de most felbátorodtam. :-)

Íme a "mű":


Idézném a nővéremmel folytatott levelezésemet (mindketten boldog fókatulajdonosok vagyunk):

"én: Na ezért nem készítek többé Focust... Inkább csak vezetem :-))

R.: Könnyesre röhögtem magam. :)))))))) Amúgy aranyos, elöl F1, hátul F2, a szín viszont el van találva, a legnépszerűbb F1 színkód volt! :-)

én: Szerintem olyan, mint egy (vagy inkább két) totálkáros focus, amit celluxszal ragasztottak össze. De az íze azért nem volt rossz (legalább). :-) Persze látni sem bírtam, így rögtön félbevágtam és vittem J.-nak. :-)

R.: Szóval, ha javasolhatom, a Focust, ne rakd fel az oldalra…! :P :D :D :D "



Akkor még az volt az elméletem, hogy egyben ki lehet faragni a piskótát. Az íze tényleg jó volt legalább. :-)

Egyébként a hátulját egész jól eltaláltam. :-)



Ezt a díjat pedig Pannától és Petrától kaptam, csak kicsit elmaradtam vele, nagyon köszönöm Nektek!!!

Továbbítani szokás ezeket a díjakat, ezért a remek játékért M@rtinak továbbítom, akinek amúgy remek a humora.

Megjegyzések

  1. Szerintem nem is lett annyira rossz! Egyébként nekünk is Ford Focusunk van. :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, ha én ilyet tudnék készíteni, nem dugnám el:-)

    VálaszTörlés
  3. Ne túlozzatok, ez ocsmány lett a javából! :-)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a bevállalásodért! Csakis azért nem sikerülhetett tökéletesre, mert akkor még nem volt airbrushod, ugye?!? Egy autót pedig csak azzal lehet.
    A macaronjaid viszont nagyon jók lettek!
    ...és köszi a díjat! (A humoromért még nem kaptam úgysem)

    VálaszTörlés
  5. M@rti, sajnos még erre sem foghatom. :-) Ez egyszerűen bénázás! :-) Díjat szívesen! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések