Matrózos torta


Semmi extra, 10 perces díszítés. A férjem szülinapi kis céges ünnepségére készítettem. Belül narancsos-fehércsokis trüffel.

Na, most csak ennyit erről. :-)

Megjegyzések

  1. Szerintem nagyon klassz lett. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon profin néz ki, nem mondanám meg, hogy 10 perces. A krém receptjét meg kérjük szépen, nagyon finomnak tűnik:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, de legyünk őszinték, elég kis összecsapott. :-)
    Trollanyu, feltettem a következő tortához, mivel ebbe csak a maradéka került, el is felejtettem ide is beírni. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta, milyen lezserül mondod hogy csak összecsaptad. Azért nem hiszem hogy nem dolgoztál vele sokat, mutatós nagyon!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a díszítés. Narancsos-fehércsokoládés trüffel pedig remekül hangzik ;-)

    VálaszTörlés
  6. Éva, Anazar köszönöm, nekem inkább tényleg a belseje tetszett.

    VálaszTörlés
  7. Nekem sem úgy tűnik, hogy semmi extra, de akinek ilyen rutinja van már a torták készítésben annak, tényleg semmi extra ;))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések