Fetás pogácsa


Fincsi, bár kicsit tömör pogi, Loránál találtam a receptet, csak medvehagymával. Mivel ennek a szezonja már lecsengett, anélkül sütöttem.

Hozzávalók:
500 g liszt
1 cs. instant élesztő
1,5 dl tej
1 tk. cukor
1 tk. só
100 g vaj
250 g feta sajt
100 g tejföl
1 tojás

A hozzávalókat összekeverjük, összegyúrjuk, dagasztjuk. Letakarjuk és 1 órán át pihentetjük. A meleg hellyel nem volt gond, mert elmebeteg módjára kitaláltam, hogy sütök az eleve 28 fokos konyhában.
Az egy óra elteltével kinyújtottam, széltében és hosszában harmadolva hajtogattam. Megint pihent 15 percet, majd újra elvégeztem a műveletet és még egyszer. Ezután kinyújtottam, kiszaggattam, megkentem tojással, a tepsin még kelt 15 percig, majd 180 fokos, előmelegített sütőben sült 20 percig.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések